RAM HT II с централен мотор Bafang 750W и батерия в триъгълника

По изключение на марката този модел не прие по най-добрия начин централния мотор тъй като се налага изместване чрез втулка надясно заради позицията на средното движение и геометрията на задната вилица – това влошава линията на веригата при малките скорости (големите венци) за което имаме няколко решения. Първото безплатно е добавянето на водач на веригата който да подсигури веригата при най-горните скорости, но недостатъка е че има триене и се износват работните повърхности. Втория и най-добър вариант е използването на специалния ни алуминиев венец с максимален офсет (изместване на равнината) на вътре което коригира до колкото е възможно линията на веригата, а освен това я държи по-сигурно заради narrow-wide профила на зъбите си. В случая е използван водача на веригата и тук може да видите как изглежда.

Батерията е в малката триъгълна чанта и дори остава място за бутилка за вода в рамката.

харесва ли ти статията?

Сподели във Facebook
Сподели в Twitter
Сподели в Linkdin
Сподели в Pinterest

напиши коментар

 .

×

Cart