Фат Байк с Bafang 1000W и батерия в триъгълна чанта
Не много качествен велосипед, но ефектен с характерните гуми и вече с доста сериозни възможности благодарение на електрическата система.
Cube Analog с Bafang 750W и батерия в кутия
В комбинация с 12 скоростната система Бафанга показва невероятните си супер сили както с висока скорост така и с изкачване на невъзможни баири.
Cross Grip със заден хъб мотор 1000W и батерия в кутия
Въпреки всички предупреждения за хъб моторите които отправяме към клиентите ни все пак някои ги предпочитат макари вече разликата в цената спрямо централния мотор да
Drag Hardy с Bafang BBSHD 1000W и батерия в триъгълна чанта
Нещо което трябва да се отбележи при това електрифициране е че рамката налага мотора да се измести леко надясно което е неблагоприятно за линията на
Регенеративна спирачка, рекуперация, моторна спирачка или просто реджен – има ли смисъл и колко ток ни връща в батерията?
Ако сте тук за да научите повече за възможността електрическия велосипед или мотор да разполага с функцията да връща ток в батерията чрез моторна спирачка
Голям градски/кроскънтри 29″ Sprint с Bafang 1000W
Оборудван с възможно най-голямата батерия в триъгълна чанта 48v 31.5Ah. С едно оплакване от клиента – пробега е надскочил значително очакванията му! Ние винаги даваме
Drag C1 с Bafang 750W централен мотор
И преди сме електрифицирали Drag C1 като резултата е доста добър, но дали този размер L на рамката има различна геометрия или като цяло са