Merida Matts с Bafang 750W и батерия в кутия 48v 17.5Ah
Подходяща рамка от Merida която има точно достатъчно място за батерия в кутия или в триъгълна чанта, а Bafang 750W пасва добре въпреки широкото средно
Подходяща рамка от Merida която има точно достатъчно място за батерия в кутия или в триъгълна чанта, а Bafang 750W пасва добре въпреки широкото средно
По изключение на марката този модел не прие по най-добрия начин централния мотор тъй като се налага изместване чрез втулка надясно заради позицията на средното
Интересен модел, който се оказа безпроблемен за електрифициране въпреки лятите алуминиеви капли при които трябваше да се подходи малко по-нестандартно с монтажа на сензора за
Не е наше производство, но заслужава място в „Проекти“. Имаме смесени чувства към модела, а ревюто ни може да гледате в YouTube. Може да бъде
Изненадващо добър и успешен проект с невероятни характеристики като 1600W пикова мощност със 160nM въртящ момент от Bafang 1000W, батерия 48v, 28Ah (1340Wh!), двойно окачване
В комбинация с батерия в голямата кутия постигаме фабричен вид и функционалност която прехвърля всеки заводски 250W велосипед.
Подходяща платформа за електрификация с въпросните компоненти или дори по-голяма батерия.
Въпреки че има изход за жила и маркучи минаващи през рамката точно пред средното движение, монтажа на Bafang не представляваше проблем тъй като профила е
Отново безпроблемно електрифициране на Cross с класическа геометрия. Използваме и нов модел триъгълна чанта за батерията с по-висока водоустойчивост.