Cross GRX с хъб мотор 1500W и батерия 840Wh за градска среда
След като велосипеда ще бъде използван само в градска среда и равнинен терен, хъб мотора може да бъде удачно решение, когато бюджета е от решаващо
След като велосипеда ще бъде използван само в градска среда и равнинен терен, хъб мотора може да бъде удачно решение, когато бюджета е от решаващо
Добра платформа за електрифициране, която събира точно голямата ни батерия на релса и запазва добра линия на веригата дори с толкова голяма касета. Особено подходяща
Модерна, красива и много лека рамка с минаващи през нея жила и маркучи, но заради отвора под средното движение и издутината която образува, мотора застава
В комбинация с триъгълната кутия за огромен капацитет и пробег в планина, град и дори преходи из страната. Позицията на мотора и линията на веригата
Комбинация за максимален пробег и издръжливост във всякакви условия. Рамката е с приятен дизайн, но извивката пред средното движение пречи на мотора да застане по-високо
Минимално утежняване с батерията в малката кутия и Bafang 750W, но със страхотни възможности в планината и града благодарение на централния мотор. Безпроблемна рамка за
Знаете ли защо на някои литиево йонни батерии драстично спада капацитета или изобщо спират да работят след 1-2 години, а други работят безпроблемно дори и
Кутия предоставена от клиента за максимално голяма батерия и пробег.
Велосипед, който ще се ползва активно основно с педалиране за което е подходящ Tongsheng, максимално лек и удобен с батерия в кутия на релса.